- Kategoria: Inne
- Opublikowano: 23 marzec 2022
- Administrator
- Odsłony: 918
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Spółce „Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.” wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Spółkę,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Spółki w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt do Koordynatora ds. dostępności w Spółce „Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.” z siedzibą w Płocku:
Jolanta Chwała
tel. 24 364 19 66
email : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.